Treść zadania :
Chciałbyś nakłonić swoich kolegów do obejrzenia wystawy fotograficznej "Ryby głębinowe" . Postaraj się podać przynajmniej 3 argumenty , które przekonują ich , ze warto zainteresować się rybami żyjącymi w głębinach mórz i oceanów .


Pomocy z góry dziękuje ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:10:32+01:00
A.Możecie zobaczyć piękne ryby.
b.zobaczyć ich wielkość.
b.Przyda wam się to póżniej w szkole.
4 1 4
2009-12-17T19:33:43+01:00
Można zobaczyć rózne gatunki ryb,
dowiedzieć się o nich coś wiecej
może być to potrzebne w szkole

2 2 2