Odpowiedzi

2009-12-17T19:11:13+01:00
Warunki spartańskie - bardzo trudne, ciężkie warunki życiowe(twarde posłanie, liche wyżywienie, siermiężne odzienie, jednym słowem - "szkoła przeżycia" w starożytnym wydaniu)

Wypowiedź lakoniczna - zwięzła, treściwa wypowiedź jaką uczyli spartanów, aby umieli się krótko i zwięźle wysławiać
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:11:50+01:00
Lakoniczna wypowiedz jest to krótka, sensowna wypowiedz na temat.
Warunki spartańskie- bardzo ciężkie warunki.
21 3 21