Odpowiedzi

2009-12-17T19:12:37+01:00
Miekisz palisadowy zawiera duzo chloroplastów, które sa odpowiednio ułozoe, dlatego przeprowadzaja fotosynteze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:37:58+01:00
Miękisz palisadowy składa się z wydłużonych komórek ułożonych prostopadle do powierzchni liścia. Takie rozmieszczenie sprawia, że łatwo przenika do nich światło, niezbędne do prcesu fotosyntezy. Posiada duża ilość chloroplastów.

Komórki miękiszu gąbczastego maja nieregularny kształt i zawierają mniejszą ilość chloroplastów.