Odpowiedzi

2009-12-17T19:18:35+01:00
Największy wrogiem boga i ludzkości jest diabeł :)
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:42:14+01:00
Najwiekszym wrogiem czlowieka i boga jest diabel.
Vianney byl zadowolony z wizyt diabla poniewaz traktowal to jako zadoscuczynienie za grzechy swoje i spowiadajacych sie.
Diabel niepokoil ksiedza 35 lat.
157 4 157
2009-12-17T22:53:20+01:00
Największym wrogiem czlowieka i boga jest diabeł.
był zadowolony z wizyt diabla bo traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy swoje i spowiadających sie.
Diabeł odwiedzał księdza około 35-36 lat
92 3 92