Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:13:19+01:00
*połączenia szyn kolejowych i stalowe konstrukcje mostów
*Kable telefoniczne i elektryczne w instalacjach napowietrznych zmieniają swą długość, co powoduje ich zwisanie.
*zjawisko rozszerzalności cieplnej gazów można także wykorzystywać, naprawiając w prosty sposób zgniecioną piłeczkę pingpongową. Powietrze wewnątrz ogrzanej piłeczki rozszerza się i nadaje jej poprzedni kształt.
*balon zwiększa swoje rozmiary i może pęknąć, gdy z zimnego otoczenia przyniesiemy go do ciepłego pokoju.
2009-12-17T19:14:43+01:00
To jest z fizyki:))
np. przy torach kolejowych
kable zwisajace z murow
2009-12-17T19:14:48+01:00
Np. przy strzykawce jak roziągamy.......