Pacjentowi zmierzono cisnienie krwi.Wynik był następujacy : 190/110 mm Hg.Napisz. jaką chorobę może podejrzewać lekarz -.................. oraz jakie 3 czynniki mogły wpłynąć na wynik pomiaru cisnienia.



Miażdżyca jest chorobą,która powstaje na skutek złego odżywiania i niezdrowego trybu życia.Zaproponuj trzy zalecenia, które pozwola zapobiec tej chorobie.

3

Odpowiedzi

2009-12-17T19:16:52+01:00
Ad2
- dieta
- ruch
- zdrowy tryb życia
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:19:55+01:00
Lekarz może podejrzewać nadciśnienie tętnicze. czynniki które mogły wpłynąć na pomiar ciśnienia to: stres, wypita wcześniej kawa, otyłość pacjenta, palenie tytoniu, mała aktywność fizyczna

zapobieganie miażdżycy: odpowiednia dieta, aktywny tryb życia, odpowiedni wypoczynek
28 4 28
2009-12-17T19:21:10+01:00
Pacjentowi zmierzono cisnienie krwi.Wynik był następujacy : 190/110 mm Hg.Napisz. jaką chorobę może podejrzewać lekarz -NADCIŚNINIE oraz jakie 3 czynniki mogły wpłynąć na wynik pomiaru cisnienia.
-złe odzywianie
-niezdrowy tryb zycia
-nerwy


Miażdżyca jest chorobą,która powstaje na skutek złego odżywiania i niezdrowego trybu życia.Zaproponuj trzy zalecenia, które pozwola zapobiec tej chorobie.
-odpowiednia dieta
-aktywny tryb zycia
-racjonalny wypoczynek
16 4 16