Odpowiedzi

2009-12-17T19:20:23+01:00
"O czym mogę napisać MINI POWIEŚĆ FANTAZY.?"

Jeżeli źle to zrozumiałem to odrzuć moją odp. ^

Możesz Napisać o jakiejś grze zależy w co grasz..Możesz napisać o Metin/Tibia/Cs/Wow... Że np. Gra Cie wciągneła ale dosłownie że jesteś w niej naprawdę i musisz wykonać jakieś misje aby się wydostać.. Ja osobiście napisałem tak o tibi i dostałem 5+...

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:23:24+01:00
Możesz napisać o magicznym świecie elfów. Oczywiście musi wystąpić motyw walki dobra ze złem. Opisz jak zły mag porwał króla elfów i lud próbuje go uratować. Zły mag ma wielkiego smoka i armię troli z którą muszą zmierzyć się elfy. Elfy zanim dotrą do twierdzy muszą przejść przez magiczny las, w którym mag zastawił pułapki i swoich żołnierzy. Do twierdzy dojdzie tylko trzech elfów (reszta zginie podczas wyprawy), pokonają maga i odbiją władcę.