Odpowiedzi

2009-12-17T19:24:27+01:00
1Relikwie - przedmioty związane z czymś świętym. Najczęściej są to szczątki ciała świętych lub rzeczy z nimi związanych, a także relikwie Męki Pańskiej. Są one szczególnie rozpowszechnione w katolicyzmie i prawosławiu.
2Przeżywamy trzecią niedzielę Adwentu, zwaną niedzielą Gaudete. Źródłem radości jest Pan obecny wśród nas, a także zbliżające się święta Narodzenia Pańskiego
3Pielgrzymki do Ars odbywały się od dnia 4 sierpnia 1859 roku,
70 4 70
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:28:00+01:00
1.Relikwia oznacza pamiątkę. Zazwyczaj są to rzeczy lub szczątki ciała świętych.

3.4 sierpnia 1859-pierwsza pielgrzymka do Ars
55 3 55
2009-12-17T20:24:22+01:00
1. jest to coś świetego bardzo wąznego
3. .4 sierpnia 1859
81 3 81