Odpowiedzi

2009-12-17T19:22:45+01:00
Jurek Owsiak(wośp), Anna Dymna(mimo wszystko), Ewa Błaszczyk ( AKOGO?)

Pajacyk, Caritas, Fundacja Polsat, Stowarzyszenie Św. Brata Alberta,
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:26:58+01:00
Caritas polska
wielka orkiestra świątecznej pomocy
aspekt polski
pomoc potrzebującym fundacja
fundacja tvn
fundacja polsat
organizacje oddające krew
osoby dające korki za darmo
teresa z kalkuty
MOPS
Waldemar Gronowski ten co dał chleb ludziom i będzei musiał zapłacić 250 tys grzywny
pajacyk
fundacja słoneczko
jeszcze pomysle i coś dopisze zaraz
6 3 6