Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T19:21:36+01:00
Jeśli ktoś jest na szczycie, osiągnął wielki sukces, być może jest z siebie dumny i zadowolony. Musi jednak się pilnować i uważać na konkurencje.
6 2 6
2009-12-17T19:21:59+01:00
Na najwyższych pozycjach społeczeństwa, ludzie (bogacze) nie mają przyjaciół, muszą uważać na innych ludzi (zazdrosnych) którzy chcą zająć ich pozycje.
3 3 3
2009-12-17T19:24:05+01:00
Gdy jesteśmy wysoko w postawieni w społeczeństwie zazwyczaj jesteśmy chłodno traktowani i nazywani "Ważniakami" Musimy uważać na swoją posadę aby nasi przyjaciele nie stracili nas z niej i nie przejeli naszego miejsca.
4 5 4