Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:27:29+01:00
1. Michael Jacsson
2. Agnieszka Chylińska
3. Avril Lavigne
4. Beyonce
5. 50 Cent
6. Eminem
7. Akon
8. KASA
9. Shakira
10. Monika Brodka
11. Tomek Makowiecki
12. Edyta Bartosiewicz
13. Kurt Cobain
14. Alesha Dixon
15. Oceana
16. Alexz Johnson
17. Amy Winehouse
18. Fergie
19. Matt Pokora
20. Marek Grechuta
21. Pitbull
22. Tinchy Stryder
23. Maryla Rodowicz
24. Zbigniew Wodecki
25. DODA
26. George Michael
27. Mika
28. Michael Buble
29. Bob Dylan
30. Andrew Bird
2009-12-17T19:28:49+01:00
E.Flinta
K.Paschalska
Kaja
Urszula
A.Chylińska
Doda
E.Iglesias
Sz.Wydra
R.Szybert
K.Krawczyk
R.Rynkowski
Peja
Suchar
T.Markowski
Rafi
003
A.Szarmach
E.Farna
Bays
Ashley
Daro
Firma
Siwy
Paweł Wasiak
Szymuś
Peter
T.Karolak
Nowator
Dj.Ironik
Irmina
lady gaga
2009-12-17T19:40:03+01:00
Nie wiem jaki masz gust, ale podam tych których ja uważam za najlepszych ;)

1.Whitney Houston
2.Beyonce
3.Lady GAGA
4.Amy Winehouse
5.Doda
6.Shakira
7.Celine Dion
8.Madonna
9.Britney Spears
10.Anahi Portilla
11.Tiffany Thornton
12.Christina Aguilera
13.Tina Turner
14.Keri Hilson
15.Aleksandra Burke
16.taylor Swift
17.Nelly Furtado
18.Leona Lewis
19.Mariah Carey
20.Ada krawczyk
21.Jordin Sparks
22.Agnieszka Chylińska
23.Kylie Minogue
24.Kate Bush
25.Hilary Duff
26.Rihanna
27.Kesha
28.Alicia Keys
29.Selena Gomez
30.Emma Hewitt