Z jakiej stronki mam pobrać Microsoft Office, bo już dużo razy ściągałam i zawsze musiałam podawać jakiś dziwny klucz nie wiem o co chodzi, a jest mi to bardzo potrzebne. Jak ktoś zna dobrego linka, lub wie o co chodzi z kluczem to pisać. Proszę ;***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:27:06+01:00
Http://www.exsite.pl/2007/12/12/microsoft_office_2007_pl_service_pack_1.html

1 1 1
2009-12-17T21:11:52+01:00
Zobacz na www.ufs.pl albo na www.dobreprogramy.pl tam zawsze jest cos ;]
1 5 1