Odpowiedzi

2009-12-17T19:26:44+01:00
Może to być spowodowane za częstym podlewaniem (wiem to z własnego doświadczenia)
Powinny być podlewane regularnie i z umiarem ;D

Pozdro ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:29:43+01:00
Rośliny otrzymają za dużo nawozu (a nawóz to substancja chemiczna) i zostaną nim zatrute, bo wszystko nie jest szkodliwe, jeśli daje się optymalną dawkę substancji. Dodatkowo nawóz wyjałowi ziemię i wypłucze zdrowe dla roślin substancje organiczne.