Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:30:01+01:00
Uważam że tak,ponieważ jest tam o lenistwi i pijanstwie itp... jest ukazene że niewarto wybierać taka droge życia .....;p
1 5 1
2009-12-17T19:33:56+01:00
Tak ksiazka "Mały książę" Antoine'a de Saint-Exupéry'ego zawiera ponadczasowe madrosci i wskazowki jak mamy zyc i jak postepowac.Przedstawia nam takie madrosci jak :

- szanowac wielka milosc
-wierzyc i trwac w prawdziwej przyjazni
-byc odpowiedzialny za drugiego czlowieka

Czytajac ksiazke czytelnik nie raz zastanowi sie nad sensem zycia oraz czy warto byloby cos zmienic w nim.