Odpowiedzi

2009-12-17T19:34:01+01:00
W sklad wody wchodzi 2 dodory i jeden tlen w skrócie (H2O)
woda mineralna jest zaczerpnieta z najszystszych żrudeł
np ustrojanka i ciechocinek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:37:57+01:00
1. Woda składa się z wodoru w postaci dwucząsteczkowej i tlenu (H2o)
2. Woda mineralna - naturalna woda wzbogacona w znacznym stopniu solami mineralnymi w postaci jonów.
3.Jest to woda wgłębna, która minerały pozyskała ze skał, przez które przepływała.
1 5 1