Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:34:50+01:00
1.Zakładanie filtrów na kominy.
2.Nie wycinanie lasów, tylko sadzeni nowych drzew.
3.Budowanie mnie fabryk przemysłowych.
4.Nie używanie samochodów, a jeżeli to konieczne, to używanie nie dymiącego paliwa.
5.Nie palenie papierosów.
28 2 28
  • inK
  • Początkujący
2009-12-17T19:34:47+01:00
Auta na energie lub baterie sloneczne
ocieplenie klimatu - ustawy rzadowe dotyczace ograniczenia emisji CO2
ekologiczne piece
nie palenie gumy
12 2 12
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T19:36:22+01:00
Nie palić plastikowych rzeczy
Rzadko używać dezodorantów (zawierają C02)
W ciepłe dni starać się chodzić na nogach, a nie jeździć pojazdami.
6 3 6