Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T12:17:45+02:00
Władcy: Przejmowanie nowych ziem jako koloni, zabranie na ziemie ojczystą niewolników i surowców mineralnych. Chęć wzbogacenia się.
Kupcy: Zebranie nowych przypraw i orientalnych rzecz, których jeszcze nie ma w kraju. Możliwość handlu z tubylcami i sprzedaż kupionych rzeczy w kraju za kolosalne pieniądze.
Duchowni: Nawracanie tubylców i nauka o Bogu. Często zdarzały się takie wyprawy z których duchowni nie wracali gdyż zostawali nauczać o Bogu.
Skazańcy: Często wypływali razem ze statkiem gdyż zostali ułaskawieni i ich kara została wymazywana jeśli płynęli w celu sprawdzenia nowych ziem.
21 4 21
2009-09-13T12:20:35+02:00
Władcy byli zainteresowani inną drogą do indii
6 2 6
2009-09-13T12:24:37+02:00
Ponieważ władcy i duchowni chcieli złota,a kupcy nowych towarów - kupna i wymiany
3 1 3