Odpowiedzi

2009-12-17T19:38:53+01:00

Współrzędne geograficzne
San Paulo
Szerokość geograficzna: 23° 34' południe
Długość geograficzna: 46° 38' zachód
Sydney
Szerokość geograficzna: 33° 55' południe
Długość geograficzna: 151° 17' wschód
Los Angeles
Szerokość geograficzna: 34° 05' północ
Długość geograficzna: 118° 22' zachód
Kalkuta
Szerokość geograficzna: 22° 32' północ
Długość geograficzna: 88° 22' wschód
Lagos
Szerokość geograficzna: 6° 35' północ
Długość geograficzna: 3° 02' wschód
57 4 57
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:38:10+01:00
Sydney: 33° 52' S 151° 12' E
Sao Paulo: 23° 30' S 46° 37' W
Los Angeles: 34° 03' N 118° 14' W
Lagos: 6° 27' N 3° 24' E
Kalkuta: 22°34′11″N 88°22′11″E
33 3 33
podajcie jeszcze kontyneenty
sydney - australia
to sobie na necie sprawdz
ma rację to sobie sprawdź na pewno będzie
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T19:39:18+01:00
1. Sao Pulo
Szerokość geograficzna: 23° 34' południe
Długość geograficzna: 46° 38' zachód
2. Sydney
Szerokość geograficzna: 33° 55' południe
Długość geograficzna: 151° 17' wschód
3. Los Angeles
Szerokość geograficzna: 34° 05' północ
Długość geograficzna: 118° 22' zachód
4. Kalkuta
Szerokość geograficzna: 22° 32' północ
Długość geograficzna: 88° 22' wschód
5. Lagos
Szerokość geograficzna: 6° 35' północ
Długość geograficzna: 3° 02' wschód

Powodzenia .!
xD
47 4 47