Odpowiedzi

2009-12-17T19:50:10+01:00
Scrooga nawiedziły trzy widma które miały mu pokazać jaki jest zły .Po odwiedzeniu trzech widm Scroog zmienił się na dobrego i obchodzącego święta człowieka
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:04:56+01:00
A)
Przed odwiedzeniem duchów
-Scrooge był bezdusznym egoistą ponieważ nie chciał dać ofiary na ludzi biednych i potrzebujących
-Święta uważał za głupie i nie potrzebne
-Nie obchodziło go życie innych,dbał tylko o siebie
-Dla Scroog'a najważniejsze były tylko dobra materialne i nic poza tym

b)
-Po odwiedzinach duchów Scrooge zrozumiał swoje błędy i chciał je naprawić
-Był hojny dla chłopca którego posłał po indyka
-Kupił indyka i podzielił się nim z innymi



12 4 12