Odpowiedzi

2009-12-17T19:39:58+01:00
Kłamstwo,zbrodnia,oszustwo,korubcja,zło,fausz
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:41:08+01:00
1.Złość.
2.Potępienie.
3.Nienawiść.
4.Zdrada.
5.Groza.
6.Śmierć.
22 3 22
2009-12-17T22:25:45+01:00
Nie wiem czy o to chodzi ale napisze ;D
1. niewypełnienie woli Boga
2. zejście z właściwej drogi
3. stan bezbożności
4. niewierność
5. grzech powszedni
6. sprzeciwienie się woli Boga
4 2 4