Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:39:35+01:00
Te ktore sa zapisane w ksiedze zabytkow kultury narodowej
2009-12-17T19:41:44+01:00
Najlepiej moim zdaniem ratować , te najcenniejsze , i najstarsze
2009-12-17T19:45:43+01:00
Moim zdaniem w czasie niebezpieczeństwa powinno ratować zabytki które są unikalne i bardzo sławne a zarazem cenne np. katedra Santa Maria del Fiore (od XIII w. po XIX w.), baptysterium (IV lub V w. oraz XIV i XV w.) ze słynnymi drzwiami, Orsanmichele (XIV w.), Palazzo Vecchio (XIII-XVI w.), Galeria Uffizi, jedna z najwspanialszych galerii świata (XVI w.), Ponte Vecchio (XIV w.), Santa Maria Novella (XIII-XV w.), San Lorenzo (IV w., XV w.) z Kaplicą Medicich (XIV-XVII w.) (rzeźby M. Anioła XVI w.), Palazzo Medicich z XV w., klasztor San Marco z XV w., Santa Croce (XIII-XIX w.) z Kaplicą Pazzich (XV w.), Palazzo Pitti (XV-XVIII w.)
Mam nadzieje że pomogłem i pozdrawiam :)