Odpowiedzi

2009-12-17T19:46:46+01:00
Po części każdy jest winny, Romeo, który bezmyślnie wysłał nieodpowiedzialnego posłannika i Julia, która w to wszystko uwierzyła

a poza tym na tragiczny finał wskazuje sama forma, czyli tragedia, jej cechą obowiązkową jest śmierć bohatera
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:46:57+01:00
Romeo i Julia to ujmujący za serce dramat o prawdziwej, szczerej miłości.
Romeo i Julia byli w sobie szaleńczo zakochani.
Za tragiczny finał tej miłosnej historii są odpowiedzialni oboje.,