1. Jaki słynny obraz znajduje się w jednej ze świątyń w Trokach?
2. Jakie miasteczka położone sa w pobliżu masywu górskiego Meteora?
3. Jakie zasady dotyczące ubioru obowiązują turystę zwiedzającego klasztor lub kośćiół?

Proszę o odpowiedzi...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:47:37+01:00
1/To ''Matka Boża Torcka''.
2/Kastraki i Kalambaka
3/Nie wolno krótkich spodenek i bluzek na krótki rękaw,taka była tablica:) no i oczywiście chłopcy czapki ściągaja... Zasłonięty dekolt, długie spodnie.
Musisz wyglądac przyzwoicie...
138 4 138
2009-12-17T19:53:02+01:00
1. Obraz Matki Boskiej Trockiej
2.W pobliżu tego masywu górskiego znajdują się dwa miasteczka: Kastraki i Kalambaka.
3.Kobiety powinny nosić spódnice (nie spodnie), zaś mężczyźni długie spodnie. Wszyscy muszą mieć zasłonięte ramiona.
166 3 166