Odpowiedzi

2009-12-17T19:49:13+01:00
A)
27,5 dm kwadratowego = 2750cm kwadratowych
2,5m kwadratowego = 25000cm kwadratowych
0,1m kwadratowego = 1000xm kwadratowych
1500mm kwadratowych = 15cm kwadratowych

b)
0,5km kwadratowego = 500000m kwadratowych
2km kwadratowe = 2000000m kwadratowych
12500cm kwadratowych = 1,25m kwadratowego
2500dm kwadratowych = 15m kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:52:55+01:00
27,5 dm kwadratowego - 2750 cm kwadratowego
2,5 m kwadratowego - 25000 cm kwadratowego
0,1 m kwadratowego - 1000 cm kwadratowego
1500 mm kwadratowych - 15 cm kwadratowych

0,5 km kwadratowego - 500000 m kwadratowych
2 km kwadratowe - 2000000 m kwadratowych.
12500 cm kwadratowe - 1,25 m kwadratowych
2500 dm kwadratowe - 25 m kwadratowych
2 5 2