Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:51:32+01:00
Zdecydowanie walczy o szczęście u boku Wacława, kocha go. To bratanica Cześniaka dysponująca znacznym majątkiem, wyróżniająca się urodą. Ma spore poczucie humoru, również trzeźwo patrzy na świat. Obce sa jej szaleńcze porywy serca, kocha Wacława miłością rozumną, poważnie i z rozmysłem planuje małżeństwo. Nie brak jej też kobiecego sprytu, nie mogą jej oszukać piękne słówka, jest dowcipna.
2 1 2
2009-12-17T19:52:41+01:00
Bohaterka drugoplanowa,bratanica Cześnika. Pozostająca pod jego opieka, bardzo kocha Wacława. Nie pozwala mu jednak wykraść. jest osoba rozsądna, mądrą.
1 5 1