Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:53:59+01:00
Uzbierał 1584
cena drukarki x
0.16x+1584=0.61x
1584=0.45x
x=3520 cena drukarki
2 5 2
2009-12-17T20:00:31+01:00
1584 zl-61%
x-100% x= (1584×100%) : 61 x=25 547
2 3 2
2009-12-17T20:02:55+01:00
1584zł× 16/100=253,44zł

253,44zł+1584zł=1837,44zł

1837,44zł×39/100=716,60zł
716,60zł+1837,44zł=2554,04zł

odpowiedź:
Ta drukarka kosztuje 2554,04zł
1 5 1