Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T12:53:29+02:00
Północną część afryki zamieszkują arabowie ,którzy są odmianą europeidów czyli białej rasy człowieka natomiast afryka środkowa i południowa jest zamieszkana głównie przez rasę czarną. Tylko w RPA biała rasa stanowi ok. 7% ludności,gdyżsą oni afrykanerami czyli potomkami kolonizatorów z europy.
3 3 3
2009-09-13T13:25:13+02:00
W części zachodniej występują obszary gęsto zaludnione- Nigeria 115 mln. osób gęstość zaludnienia tego kraju to 125 osób/km(kwadratowych). Część wschodnia kontynentu jest gęsto zaludniona- 40 osób/km(kwadratowych) od Etiopi po republikę południowej afryki.
2 5 2