Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:57:39+01:00
Śmierć jest takim czymś, takim zjawiskiem, które spotka każdego człowiek.a Nikt przed nią nie ucieknie. Jest taką wielka tajemnicą do rozwiązania. Dlaczego ona jest, dlaczego nas zabiera z ziemii do życia lepszego. Śmierć prowadzi do grobu. Od smierci nie uciekniesz.
I jeszce możesz napisać o tym co powyżej. Śmierci nikt nie widzi, że śmierć jest takim czymś o którym nikt nic bardzo dobrze nie wie. A o tych dziłach literackich to nie wiem możesz coś przytoczyć z opwiadani czy powieści nie wiem co to jest ale nosi tytuł "Taniec ze śmiercią" Jest duzo tam ciekawych rzeczy.
2009-12-17T19:58:38+01:00
Motyw tanca smierci rozmowa mistrza polikarpa ze smiercia i legenda o swietym aleksym