Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:13:09+01:00
Dekalog współczesnego rycerza:
1. badz szarmancki, nawet jesli inni smieja sie z ciebie
2. dawaj innym przyklad swoim postepowaniem
3. rob wszystko, aby inni szanowali cie i podziwiali
4. Zawsze stawaj po stronie słabszych
5. Pomagaj innym
6. Nigdy się nie poddawaj
7. Zawsze dotrzymuj slowa
8. Nie używaj wulgaryzmów
9. Nie poddawaj się nałogom
10. Szanuj ojczyznę, pamiętaj,że jesteś Polakiem

pisaliśmy to na lekcji wiec powinnno byc ok :)
65 4 65
2009-12-17T20:13:02+01:00
1.Bądz odwazny i nigdy się nie poddawaj!
2.W czasie walki nie wycofuj sie!
3. Wierz w siebie.
4. Badz wierny damie serca.
5.Przed podjeciem decyzji pomysl dwa razy.
6.Nie rzucaj słów na wiatr!
7.Honor nade wszystko.
8.Zyj w prawdzie.
9.Badz milosierny.
10.Miłuj sprawiedliwosc.
40 2 40