Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:12:15+01:00
Dokonał tego Zygmunt Florenty Wróblewski.

Skraplanie powietrza to przejście wszystkich związków z powietrza (tlen, azot, para wodna, argon itd.) ze stanu gazowego w ciekły.Przemiana ze stanu gazowego w ciekły.

mam nadzieje ze sie przyda .;*
1 3 1
2009-12-17T20:12:56+01:00
Powietrze oraz azot i tlen skroplili po raz pierwszy w koncu 19 w. dwaj polscy uczeni,profesorowie Uniwersytetu Jagielonskiego, Zygmunt F. Wroblewski i Karol Olszewski. Osiagniecie to przynioslo obu uczonym swiatowa slawe .
1 4 1