Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:12:09+01:00
Musisz pamietac o kolejności wykonywania działań

9/4 - 7/4 * 4/7 + 1 = 9/4 - 1+1 = 9/4 = 2¼


;]
2009-12-17T20:15:11+01:00
2¼-1¾ * 4/7 +(-1) do potęgi 4
2,25 - 1,75 * 4/7 + 1
2,25 - 175/100 * 4/7 + 1
2,25 - 1+1
2,25
2,25 z 20% = 225/100*20/100= 1,80
2,25 - 1,80 = 0,45
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T20:16:00+01:00
2¼-1¾*4/7+(-1)⁴=
9/4 - 7/4*4/7 +1 =
9/4 - 1+1=2¼

20% * 9/4 = 2/10*9/4= 9/20