Odpowiedzi

2009-12-17T20:11:01+01:00
Duchu Święty który nad wszystkim panujesz
dziękujemy Tobie za to że dałeś nam tak piękny Kościół i
taką wspólnotę którą wszyscy tworzymy....
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:12:22+01:00
Panie Boże tyś wierny,pracowity .Dziękuje Ci za stworzenie rzeczy świętych,dziękuje ci za wierność który ma kościół przenajświętszy ,dziękuje ci za to że jesteś w mym sercu i kochasz mnie o każdej porze i każdego dnia.
1 4 1
2009-12-17T20:13:33+01:00
Duchu Święty,dziękuję ci za świątynie w której Chrześcijanie w pełni mogą wyznawać swoją wiarę,i być blisko Boga,Jezusa Chrystusa jaki i Ciebie.
1 2 1