Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:16:54+01:00
Nic dwa razy się nie zdarza to znaczy że nigdy nie wejdziesz do tej samej rzeki itd.To znaczy ,że w naszym życiu nie będzie dwóch jednakowych chwil.Możemy przeżyć wiele pocałunków, ale nie będą one takie same.Trzeba umieć korzystać z życia, bo nigdy nie wiadomo, który dzień może okazać się naszym ostatnim.
Licze na najlepszą odpowiedz :)
2 3 2
2009-12-17T20:18:29+01:00
W życiu trzeba dobrze korzystać z wspaniałych chwil ponieważ nic 2 razy się nie zdarza. Trzeba dobrze pszemyśleć każdy krok podjęty w swym życiu ponieważ przez 1 nieprzemyślany błąd możemy zniszczyć swoje życie np. popaść w jakieś uzależnienia lub zajśc w niechcianą ciąże. Mamy jedno życie drugiego juz raczej nie dostaniemy musimy więc dobrze z niego korzystać