Odpowiedzi

2009-12-17T20:18:17+01:00
Zamieniamy jednostki czyli cm i dm na m

1dm=0,1 m
2dm=0,2m
10cm=0,1m

Liczymy objętosć wlanej cieczy V=0,1*0,1*0,2=0,002 m³

teraz przekształcamy wzór na gestość
ρ=m/V wiec m=ρ*V=700kg/m3 *0,002m³=1,4 kg
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:22:23+01:00
1dm×2dm×1dm= 2dm³

700kg/m³ = 700kg/1000dm³
0,7kg/dm³

2dm³=2×0,7kg=1,4kg


Odp.Masa tej cieczy wynosiła 1,4kg.
4 5 4