Odpowiedzi

2009-12-17T20:20:02+01:00
1.zamień na hektary
3km 2 [kwadratowe] = 0,0003 h
0.02km 2 [kwadratowe] = 0.000002 h
620m 2 [kwadratowe] = 0.0620 h
135a = 0.0135 h

2.zamień na ary.
30km2 [kwadratowe] = 30 000a
0,5km 2 [kwadratowe] = 5000a
1,2ha [kwadratowe] = 12 000a
470m 2 [kwadratowe] =470a
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:20:39+01:00
1 ha = 100 a = 10000 m2 = 0,01 km2
1 a = 100 m2

1.zamień na hektary
3km 2 [kwadratowe]=300ha
0.02km 2 [kwadratowe]= 2ha
620m 2 [kwadratowe]=0,0620ha
135a=1,35ha

2.zamień na ary.
30km2 [kwadratowe]=30000000m2=300000a
0,5km 2 [kwadratowe]=500 000m2= 5000a
1,2ha [kwadratowe]=120a
470m 2 [kwadratowe]=4,7a
2009-12-17T20:22:41+01:00
1)
1ha=100m×100m=10000m²=0,01km²
1ha=100a

3km²=300ha
0,02km²=2ha
620m²=0,062ha
135a =1,35ha

2)
1a=10m×10m=100m²=0,0001km²
1a=0,01ha

30km²=300000a
0,5km²=5000a
1,2ha=120a
470m²=4,7a