Podkreśl podmiot i orzeczenie w każdych odziel kreską grupę podmiotu i grupę orzeczenia

światło zorzy zmienia barwy.

zorza polarnaprzypomina świetliste smugi, koronki i firanki .

naukowcy uwarzają zorze polarną za jedno z najwspanialszych zjawisk.

sory że przettem nie dałam przykładów

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:20:31+01:00
| - kreska oddzielająca grupę podmiotu i grupę orzeczenia

światło zorzy | zmienia barwy
Podmiot: światło
Orzeczenie: Zorzy

zorza polarna | przypomina świetliste smugi, koronki i firanki
Podmiot: zorza
Orzeczenie: przypomina

naukowcy | uwarzają zorze polarną za jedno z najwspanialszych zjawisk
Podmiot: naukowcy
Orzeczenie: uważają
2009-12-17T20:21:48+01:00
1światło i barwy podmiot zorzy i zmienia orzeczenie
2.zorza smugo koronki firanki podmiot reszta orzeczenie prucz przypomina