Prosze mi to zrobić ; z wszystkimi rozwiazaniami tam sa na samym dole wyniki tak ze macie latwiej. proszeeeee zeby bylo dobrze zrobione i wytlumaczone w miare mozliwosci ! ;)
daje duzo pkt .
za same odp tylko 13,2 tys km daje spam chce z rozwiazaniem ! ;)
pooozdrawiam ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:58:33+01:00
1.
150 mln km² - lądy
9 % - Antarktyda

150 mln km² * 9% = 1,5 mln km² * 9 = 13,5 mln km²

2.
150 mln km² - lądy
7 % - Europa
6 % - Australia

150 mln km² * 7% - 150 mln km² * 6% = 150 mln km² * 1% = 1,5 mln km²

3.
2a 4 + 5 + 4 + 3 + 1 + 2 + 1 = 20
2b 1 + 2 + 2 + 6 + 2 + 4 + 2 + 1 = 20
2c 1 + 3 + 1 + 4 + 5 + 4 + 2 = 20

4.
2a (1*4 + 2*5 + 3*4 + 6*3 + 8*1 + 9*2 + 10*1)/20 = (4 + 10 + 12 + 18 + 8 + 18 + 10)/20 = 80/20 = 4
2b (2*1 + 3*2 + 4*2 + 5*6 + 7*2 + 8*4 + 2*9 + 1*10)/20 = 120/20 = 6
2c (3*1 + 4*3 + 5*1 + 6*4 + 8*5 + 9*4 + 10*2)/20 = 140/20 = 7 (najłatwiejszy w klasie c)

2abc (4 + 6 + 7)/3 ≈ 5,66 ≈ 5,7

5.
2 + 4 + 2 + 1 = 9 (czyli otrzymali 7, 8, 9 lub 10 punktów)

6.
4 + 5 + 4 = 13 (czyli otrzymali 1, 2, 3 lub 4 punkty)

7.
a)
12 - wypożyczenie w A
15 - wypożyczenie w B
4 - godzina w A
3 - godzina w B
x - szukany czas (liczba godzin)

12 + 4x = 15 + 3x
4x - 3x = 15 - 12
x = 3h

b)
A - 2h 12 + 2*4 = 20
B - 2h 15 + 2*3 = 21
A - 5h 12 + 5*4 = 32
B - 5h 15 + 5*3 = 30

2h - korzystniej A
5h - korzystniej B

8.
wszystkie głosy
16 + 20 + 4 + 10 = 50

JEDYNA 16/50 = 0,42 = 32%
TRÓJNIAK 4/50 = 0,08 = 8%

9.
w załączniku

10.
20/20 - 4/20 = 16/20 = 0,8 = 80%

11.
2000 zł * 6% = 120 zł (odsetki po roku)
120 zł - 120 zł *19 % = 120 zł - 22,8 zł = 97,2 zł (podatek)
2000 zł + 97,2 zł = 2097,2 zł zł (stan konta po roku)

JAK CZEGOŚ NIE ROZUMIESZ PISZ NA PW
2009-12-17T21:12:43+01:00
Zadanie 1
150mln km² ziemia
9% antarktyda

150mln km²*9%=1,5mln km²*9=13,5mln km²

Zadanie 2
150mln km² ziemia
7 % europa
6 % australia

150mln km²*7%-150mln km²*6%=150mln km²*1%=1,5mln km²

Zadanie 3
2a 4+5+4+3+1+2+1=20
2b 1+2+2+6+2+4+2+1=20
2c 1+3+1+4+5+4+2=20

Zadanie 4
2a (1*4+2*5+3*4+6*3+8*1+9*2+10*1)/20=(4+10+12+18+8+18+ 10)/20=80/20=4
2b (2*1+3*2+4*2+5*6+7*2+8*4+2*9+1*10)/20=120/20=6
2c (3*1+4*3+5*1+6*4+8*5+9*4+10*2)/20=140/20=7

2abc(4+6+7)/3≈5,66≈5,7

Zadanie 5
2+4+2+1=9 (7, 8, 9 ,10pkt)

Zadanie6
4+5+4=13 (1,2,3,4pkt)

Zadanie7
a)
12 - wypozyczenie A
15 - wypozyczenie B
4 - godzina A
3 - godzina B
x - czas

12+4x=15+3x
4x-3x=15-12
x=3h

b)
A -2h 12+2*4=20
B -2h 15+2*3=21
A -5h 12+5*4=32
B -5h 15+5*3=30

2h - A
5h - B

Zadanie 8
Wszystko
16+20+4+10=50

Jedynka 16/50=0,42=32%
Trójniak 4/50=0,08=8%

Zadanie 10
20/20-4/20=16/20=0,8=80%

Zadanie 11
2000*6%=120
120-120*19 %=120-22,8=97,2 zł
2000+97,2=2097,2
2009-12-17T22:06:33+01:00
Ad 1.

150 mln km2 - Ziemia
9 % - Antarktyda

150 mln km2 * 9/100 = 13,5 mln km2
------------------------------------------------------------------------
Ad 2.

150 mln km2 - Ziemia
6 % - Australia
7 % - Europa

150 mln km2 * 7% - 150 mln km2 * 6% = 150 mln km2 * 1% = 1,5 mln km2
----------------------------------------------------------------------
Ad 3.

2a -> 4+5+4+3+1+2+1=20
2b -> 1+2+2+6+2+4+2+1=20
2c -> 1+3+1+4+5+4+2=20
----------------------------------------------------------------------
Ad 4.

2a --> (1*4+2*5+3*4+6*3+8*1+9*2+10*1)/20 = (4+10+12+18+8+18+10)/20 = 80/20 =4
2b --> (2*1+3*2+4*2+5*6+7*2+8*4+2*9+1*10)/20 = 120/20 =6
2c --> (3*1+4*3+5*1+6*4+8*5+9*4+10*2)/20 = 140/20 =7

Odp: Sprawdzian był najłatwiejszy dla uczniów klasy C
-----------------------------------------------------------------------
Ad 5.

co najmniej 7 punktów : 7,8,9,10 pkt

2 + 4 + 2 + 1 = 9 -> uczniów
----------------------------------------------------------------------
Ad 6.

co najwyżej 4 punkty : 1,2,3,4 pkt

4 + 5 + 4 = 13 --> uczniów
----------------------------------------------------------------------
Ad 7.

a)

4 - godzina w A
3 - godzina w B
12 - wypożyczenie w A
15 - wypożyczenie w B
x - czas (h)

12+4x=15+3x
4x-3x=15-12
x=3h

b)

Dla 2 godzin
A -->2h 12+2*4=20
B -->2h 15+2*3=21

Dla 5 godzin
A -->5h 12+5*4=32
B -->5h 15+5*3=30
---------------------------------------------------------------------
Ad 8.

suma wszystkich głosów
16 + 20 + 4 + 10 = 50

C. Jedyna 16/50 = 0,42 = 32%
M. Trójniak 4/50 = 0,08 = 8%
---------------------------------------------------------------------
Ad 10.

20/20-4/20=16/20=0,8=80%
----------------------------------------------------------------------
Ad 11.

2000zł -> kwota jaką pan Piotr wpłacił do banku
6% - oprocentowanie w stosunku rocznym
19% - wysokość podatku

2000zł*6%=120 zł --> odsetki
120zł-120zł*19%=120zł-22,8zł=97,2 zł p --> podatek
2000zł+97,2zł=2097,2zł --> stan konta po roku