Odpowiedzi

2009-12-17T20:24:38+01:00
Powinnien on zwrócić on uwage w jakim stylu i jakim języku jest ono napisane a także do kogo skierowane i co ono zawiera.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:25:46+01:00
Nadrzędną zasadą interpretacji jest odkrycie i określenie tego, co dany autor zamierzał wyrazić. W mowach i pismach starożytnych autorów ze Wschodu nie zawsze jest to tak oczywiste i jasne, jak w dziełach nam współczesnych. Bo to, co chcieli wyrazić, nie może być jedynie określone na podstawie reguł gramatycznych i filologicznych, ani też tylko w oparciu o kontekst. Komentator musi całkowicie wczuć się w ducha tych odległych wieków na Wschodzie i z pomocą historii, archeologii, etnologii i innych nauk trafnie określić jakich sposobów pisania mogli używać starożytni pisarze i jakich faktycznie używali. ;))
4 4 4
2009-12-17T20:30:38+01:00
Powinien zwrócic uwage na zachowanie postaci, co uczynili dzieki Jezusowi...