Kto mi przetłumaczy ja już napisałam przykład ale jak ktoś chce to może napisać o czymść innym potrzebuje napisać opinie na temtak jakiegoś filmu

przetłumacz:

kocham film tornado ponieważ lubie filmy katastroficzne. Myśle że takie filmy wzbudzają w nas emocje. film tornado bardzo mi sie podoba i bardzo go lubie ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:31:04+01:00
I love film because I like a tornado videos catastrophic. I think that films arouse in us emotions. a tornado video I like and I like him very much
2009-12-17T20:31:25+01:00
I love film tornado because lubie catastrophic ominous films. Myśle that such films arouse in us emotions. film tornado very me sie pleases and very him like