Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:37:42+01:00
-4→-¼
0,2→¹⁰/₂=5
3,4→⁵/₁₇
- 1,6→ - ⅝
-20→ -¹/₂₀

½→2
⅔→1,5
- 1 ⅔→ - ⅗
10→0,1
2→½

1 5 1
2009-12-17T20:45:30+01:00
-4 czyli odwrotna to-¼
0,2=2/10 czyli odwrotna to¹⁰/₂=5
3,4=34/10=17/5 czyli odwrotna to⁵/₁₇
- 1,6 =-16/10 czyli odwrotna to- ⅝
-20 czyli odwrotna to -¹/₂₀
½ czyli odwrotna to 2
⅔ czyli odwrotna to 3/2=1,5
- 1 ⅔=-5/3 czyli odwrotna to - ⅗
10 czyli odwrotna to 1/10=0,1
2 czyli odwrotna to½
1 5 1