Odpowiedzi

2009-12-17T20:41:39+01:00
Ze względu na występowanie różnych stref czasowych.
2009-12-17T20:42:11+01:00
Ponieważ jechali przez różne strefy czasowe i zawsze fogg zmieniał godziny na zegarku gdy przyleciał do londynu myślał że się spóźnił
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:42:43+01:00
Przez linia zmiany daty czyli umowna linia na mapie stref czasowych, przebiegająca głównie wzdłuż południka 180 stopni ,Na wschód od niej data jest o jedną dobę mniejsza niż na zachód. Przekraczając linię zmiany daty ze wschodu na zachód należy dodać jedna dobę, natomiast przy przekroczeniu z zachodu na wschód odjąć jedną dobę.