Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:45:00+01:00
Przed przemianą:
Wobec innych ludzi był nieprzyjazny, chłodny, oschły, zgorzkniały, skąpy, chciwy, chytry, łapczywy, uparty a także nieszlachetny.
Jego mottem życiowym było: „Aby żyć obok ludzi, aby nikt nie wchodził mu w drogę”

po przemianie:
stał się wrażliwy na krzywdę innych,
zrozumiał, że są istotniejsze wartości w życiu niż fortuna i pieniądze,
zaczął obchodzić święta Bożego Narodzenia,
-stał się lepszym człowiekiem.
6 3 6
2009-12-17T22:02:06+01:00
Przed
niemiły dla innych ludzi, oschły, zgorzkniały, skąpy, chciwy, chytry, łapczywy, uparty ,nieszlachetny.

po:
wrażliwy na krzywdy
zrozumiał, że pieniądze nie są najważniejsze w życiu
obchodził święta Bożego Narodzenia,
był lepszym człowiekiem
3 3 3