Odpowiedzi

2009-12-17T20:53:13+01:00
Hmm, ja mysle ze moglabys napisac choroby weneryczne toraz srodki antykoncepcyjne. ;) i rozwiazanie ANTYKONCEPCJA.
a - aids
n - poronienie
t - prezerwatywa
y - choroby weneryczne
k - kila
o - tabletki antykoncepcyjne
n - tabletki poronne
c -
e - rzezaczka
p -
c - ciąża
j -
a -
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:59:38+01:00
Hasło: antykoncepcja

1. Prezerwatywa
pytanie do tego: Mechaniczny środek antykoncepcyjnym stosowanym przez mężczyzn.
2. Pocałunek
pytanie: Akt polegający na kontakcie ust z ciałem innej osoby lub przedmiotem.
3.Test
pytanie: pomaga wykryć, czy kobieta zaszła w ciążę
4.
5. Globulka
pytanie: postać leku stosowanego dopochwowo.
6. Intymność
pytanie: sprawa bardzo osobista, często o charakterze erotycznym
7. Członek
pytanie: narząd kopulacyjny u samców ssaków
8. Ciąża
pytanie: okres od zapłodnienia do porodu oraz całokształt zmian zachodzących w tym okresie w organizmie zapłodnionej samicy
9. Współżycie
pytanie: stosunek płciowy
10. Penetracja
pytanie: włożenie penisa do pochwy
11. Macica
pytanie: narząd żeńskiego układu rozrodczego, w którym gromadzone są jaja przechodzące wstępny rozwój
12. jajniki
pytanie: żeński gruczoł rozrodczy
13. Erekcja
pytanie: usztywnienie i powiększenie się narządu zbudowanego z tkanek jamistych w wyniku zwiększonego dopływu i zmniejszonego odpływu krwi z organu.


Oczywiście litery wyrazy musisz odpowiednio wpisać :)
myślę nad literą 'y' jeszcze..
1 5 1