Odpowiedzi

2009-12-17T20:42:52+01:00
Zapraszamy na pasterke która odbędzie sie o godzinie 12 w nocy . Wartos przyjsc poniewaz jest to raz w roku i nie ma nic lepszego . Zapraszamy wszystkich.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T20:59:23+01:00
Zapraszamy na pasterke ktora odbędzie sie o północy w boże narodzenie .
Będziemy sie modlić za kościoł za zmarłych i wszystkich nam bliskich za rodziny .
I będziemy świętować tę świeto '' Boze Narodzenie '' Ktore odbywa sie co rok .
Pasterka to msza w ktorej powinien uczestniczyc kazdy wieżący w koscioł człowiek aby miło spędził Wigilie i nie tylko .I prosimy o ofiary dla ubogich .
Zapraszamy serdecznie na pasterke . !
1 5 1