Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:57:24+01:00
Życie jest oddawaniem czci Bogu.Ludzie poprzez sakramenty święta zbliżają się do boga i pragną być kochani przez swojego stwórcę.Oddawanie czci bogu to także służenie kościołowi(ministranci , schola) i uczęszczanie na katechezę.Osoby ,które od samego początku swojego życia czuły ,że kościół jest dla nich czymś ważnym przeważnie zostają zakonnicami i księżmi.Pamiętajmy jednak ,że to człowiek żyje dla kościoła , a nie odwrotnie.Modlenie się i wyznawanie wiary ma być czymś więcej niż tylko "spełnionym z przymusu" obowiązkiem.Mówienie "nie" złym pokusom i ludziom którzy nas do tego namawiają też jest ważne.Bóg nas kocha,daje nam życie i udawania nam swoją miłość przez anioła stróża.
2009-12-17T20:58:12+01:00
Każdy z nas na swój sposób oddaje cześć Bogu. Niektórzy przywiązują do tego większą wagę a niektórzy niezbyt. Całą istotą oddawania czci Bogu jest szacunek za Jego szlachetne czyny jakich dokonywał. Bo to za Jego wstawiennictwem staliśmy się dziećmi Bożymi.