Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:45:54+01:00
Pijawki są blisko spokrewnione ze skąposzczetami, mają z nimi wiele wspólnych cech i włączane są z nimi do nadgromady siodełkowców, mają ciało wydłóżone i robakowate lub owalne i silnie spłaszczone.

Licze na naj : )
2009-12-17T20:45:55+01:00
Nie jestem pewna, ale chyba dlatego, że na ciele pijawek są pierścienie tzn. takie "kreski" na jej ciele
2009-12-17T20:50:29+01:00
Pijawka została zaklasyfikowana do pierścienic, ponieważ posiada ona takie same cechy jak dżdżownica. Między innymi: oddycha całą powierzchnią ciała, ciało wydłużone, posiada otwór gębowy, odbytowy, przewód pokarmowy itp.