Odpowiedzi

2009-12-17T22:17:57+01:00
18.25 czyli 6.25
18.30 czyli 6.30

360*:12=30*

(0d 6 do 7 byłoby 30* - to tak jakby nie było wiadomo po co to licze xD)

30*:2=15*

(od 6 do 6.30)

15:30=0,5*

0,5* razy 5 = 2,5*

Odp.Wskazówka godzinowa obruci się o 2,5*

* to stopnie
razy to po prostu mnożenie

bo nie moge otworzyc symboli i dlatego tak ; P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T00:01:39+01:00
360°:12=30° - kąt, o jaki obróci się wskazówka godzinowa w ciągu 1 godziny
30°:60=0,5° - kąt, o jaki obróci się wskazówka godzinowa w ciągu 1 minuty
0,5°*5=2,5° - kąt, o jaki obróci się wskazówka godzinowa w ciągu 5 minut
1 5 1