MAM PROBLEMM . ..
JAKBY KTOŚ BYŁ TAKK SKŁONNY ZROBIĆ TO ZADANIE PRROSZE SZYBKO

ZAD . 50 / 134 . KLASA 1 .
OBLICZ POLA WIELOKĄTÓW O PODANYCH WIERZCHOŁKACH
A } ( - 3 , - 1 ) ( 5 , - 1 ) (1,4) ( -2 , 4 )
b } ( -1 , 4 ) , ( - 1 , - 2 ) ( 2,2) ( 2, 6)
proszee ,,,,

2

Odpowiedzi

2009-12-17T21:07:27+01:00
Pierwsza figura to bedzie trapez

Pt=½*(a+b)*h
Pt=½*(8+3)*5
Pt=(11*5) /2
Pt=55/2
Pt=27,5jednostek²
druga to trapez prostokątny
Pt=½*(a+b)*h
Pt=½*(8+6)*3
Pt=7*3
Pt=21jednostek kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T00:09:02+01:00
A)
a=5-(-3)=8
b=1-(-2)=3
h=4-(-1)=5
P=(a+b)*5/2
P=(8+3)*5/2=27,5
b)
a=4-(-2)=6
b=6-2=4
h=2-(-1)=3
P=(6+4)*3/2=5*3=15