Odpowiedzi

2009-12-17T20:53:50+01:00
- ocalił komuś życie.
- poświęcił swoje życie dla jakiejś osoby.
- mógł przepłacić to życiem ale pomógł.

mam nadzieje że pomogłam. pozdrawiam . :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:56:15+01:00
Moim zdaniem współczesnym bohaterem jest Jan Paweł II, ponieważ był papieżem, a w niedługim czasie zostanie ogłoszony świętym. Nasz rodak zasłużył się pomagając, jak również nawracając ludzi, którzy odeszli od Boga. Poza tym to właśnie Jan Paweł II zasługuje na to miano, gdyż był najsławniejszym polakiem, o którym ludzie na całym świecie będą pamiętać jeszcze wiele lat.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T20:56:41+01:00
Z pewnościa można stwierdzić, że Cezary baryka jest symbolem ''wspólczenego bohatera''. W XXI wieku postawą jaką zaprezentował jest publicznie potepina,wysmiewana i zupełnie nie zrozumiana.Kłoci się ona bowiem z obecnie ukształtowaną i tak lubianą definicją bohatera, ktora z przekonaniem opowiada się po jednej ze storn w tym przypadku zawszę tą dobrą i nigdy nie popełnia błedów,nie bładzi i zawsze jest doskonały i nie bładzi.