Odpowiedzi

2009-12-17T20:59:28+01:00
Przybrzezne - Morze Karaibskie, Morze Południowochińskie, Morze Japońskie, Morze Żółte, Morze południowo- chińskie, Morze Beringa, Morze Ochockie, Morze Karskie, Morze Norweskie, Morze Arabskie

miedzywyspowe - Irlandzkie, Celebes, Jawajskie, Arafura, Barentsa, Banda, Archipelagu Sundajskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:05:20+01:00
Morza przybrzeżne:

-Morze Ochockie
http://www.wiking.edu.pl/upload/geografia/images/morze_przybrzezne.jpg

-Morze Beringa
(jest na tej samej mapce co wyżej)

-Morze Japońskie
http://www.obliczaswiata.pl/images/japonia.jpg (podpisane Sea Of Japan, nad Japonią)

-Morze Celebes
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/84/Celebes_See.jpg/300px-Celebes_See.jpg

-Morze Karaibskie
http://www.podroze24.pl/pic/kraje/meksyk_mapa1.gif

-Morze Południowochińskie
http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_wiki/m/MPch.png

-Morze Beringa
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/Bering_Sea_Location.gif



Morza międzywyspowe

-Morze Sulu
http://www.wiking.edu.pl/upload/geografia/images/morze_miedzywyspowe.jpg

-Morze Celebes
(mapa ta co wyżej)

-Morze Moluckie
-Morze Jawajskie
-Morze Flores
-Morze Sawu
-Morze Banda
(do wszystkich tych mórz ta sama mapka co wyżej)

-Morze Arafura
http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_wiki/a/Arafura_Sea_map.png

-Morze Irlandzkie

-Morze Barentsa
2009-12-17T21:23:43+01:00
PRZYBRZEŻNE:
Morze Grenlandzkie
Morze Norweskie
Morze Białe
Morze Karskie
Morze Czerwone
Morze Arafura
Morze Północne
Morze Bałtyckie
Morze Irlandzkie
Morze Szkockie
Morze Śródziemne
Morze Śródziemne
Morze Czarne
Morze Karaibskie
Morze Żółte
Morze Japońskie
Morze Koralowe
Morze Salomona

MIĘDZY WYSPOWE:
Morze Arabskie
Morze Północne
Morze Adriatyckie
Morze Karaibskie
Morze Żółte
Morze Japońskie
Morze Fidżi
Morze Koralowe
Morze Salomona
Morze Bali

źródło: http://www.wody.edu.pl/











Morze Czarne